Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43211Čd a platný jízdní řád

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2020, před 5 lety

David Schulmeister

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jen pochvala,pravidelný spoj os3637 že stanice Šternberk do stanice Uničov měl dnes spozdeni jen 12 minut což je týdenní rekord.Jen tak dále a třeba to ještě půjde zlepšit na trase vzdálené 18 kilometrů pod deset minut.


Požadované řešení

Zrušit jízdní,protože jezdíte jak se Vám chce a na opakovany dotaz u průvodčího jaky je dnešní duvod spozdeni dostanete odpověď že za nic nemůže a at si stezuji .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 10:54, před 5 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.