Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Osobní vlak z Klatov měl zpoždění 21 minut, protože čekal na zpožděný rychlík. Rychlík na do Českých Budějovic, na který se mělo přestupovat v Horazdovicich předměstí nepočkal, takže jsem musela čekat 2 hodiny na další spoj. Během čekání jsem si nemohla koupit pití, protože v Horazdovicich předměstí byl automat na pití mimo provoz. České dráhy nám také žádné pití neposkytly.
19.6. 20020 7:33 osobní vlak z Klatov
Mělo by se zařídit, aby čekal rychlík do Českých Budějovic na osobní vlak z Klatov.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/