Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43218Zpoždění a neposkytnutí tekutin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

38 minut 9 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2020, před 5 lety

Jana Kinská

Znění stížnosti

Osobní vlak z Klatov měl zpoždění 21 minut, protože čekal na zpožděný rychlík. Rychlík na do Českých Budějovic, na který se mělo přestupovat v Horazdovicich předměstí nepočkal, takže jsem musela čekat 2 hodiny na další spoj. Během čekání jsem si nemohla koupit pití, protože v Horazdovicich předměstí byl automat na pití mimo provoz. České dráhy nám také žádné pití neposkytly.


Produkt

19.6. 20020 7:33 osobní vlak z Klatov


Požadované řešení

Mělo by se zařídit, aby čekal rychlík do Českých Budějovic na osobní vlak z Klatov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 10:49, před 5 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.