Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4322Nedoručení poštovní poukázky B - výplata nemocenských dávek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2014, před 10 lety

Lea Brodská

Znění stížnosti

1) v měsíci 8/2014 přes viditelné označení na pošt.schránce došlo k nedoručení pošt.poukázky-od doručovatelky p.E., sama od sebe dne 8.8.2014 vrátila pošt.poukázku zpět. Pan V.- manažer, mě odkázal na pani J.Podle jejího vyjádření jsem si vlastně téměř za nedoručení mohla sama.V tomto případě mi velice pomohla pani S.T., která se mi věnovala a řekla co si mám zjistit na OSSZ a pouze s její pomocí mi byla vyplacena pošt.poukázka.Pani J., která je vedoucí doručovatelek mi k této události nedala žádné vysvětlení pouze řekla -byla to brigádnice.
2) Poučena v měsíci 8/2014 jsem si v tomto měsíci tj 9/2014, předem zajistila potřebné informace k pošt.poukázce typu B,přes viditelné označení na pošt.schránce.Opět mi nebyla doručena pošt.poukázka i přes dotazy u doručovatelů.Pani J. jsem kontaktovala, ale do dnešního dne tj.15.9.2014,žádná odpověď.Opět mi vyšly vstříc na Poště-Sever pani T. a pani B.
Předešlá korespondence byla vždy doručena bez problémů, tj. označení na poštovní schránce je viditelné. Jedná se o chybu doručovatelek.Ze stran pobočky - Svárov Česká Lípa kam spadají doručovatelky, do dnešního dne žádná odezva.
Věřím že v měsíci 10/2014 bude doručeno vše jako předešlé zásilky, protože neustále dohledávat za pohodlnost někoho jiného, který je za tuto práci finančně odměňován není v pořádku.
Nejsem jediná která má problémy s doručováním zásilek na sídlišti Sever Česká Lípa.I pro mě je velmi nepříjemné žádát o informace na OSSZ-Česká Lípa, protže ze stran zasílajícího je vše v pořádku a včas.

Brodská Lea


Produkt

Pošta Česká Lípa - pobočka Svárov Česká Lípa - doručovatelky


Požadované řešení

Správné doručování zásilek a zodpovědnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 11:25, před 10 lety

Česká pošta má povinnost vyplatit poukázanou peněžní částku v místě určeném v poštovní adrese. Není-li to možné, doručovatelka by měla do schránky vložit písemnou výzvu, aby si adresát poukázanou peněžní částku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty.
Porušuje-li pošta své povinnosti, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost a zároveň podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.