Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#43227nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2020, před 5 lety

Jan Byrtus

Znění stížnosti

Dobrý den, hledám touto cestou nápravu v doručování zásilek českou poštou Návsí psč. 73992.

- 2x nedoručené faktury za vodu, vždy příjdou jen upomínky.
- nedoručená zelená karta zák. pojištění vozidel, fa. Allianz
- nedoručený balíček produktu FlexiMed

s tím spojené problémy s dodatečným vyřizováním. Dokonce jsou případy, kdy paní doručovatelku pozdravíme a ona dává do schránky upomínku na zaplacení nedodané faktury "nezastižen, dojděte si na poštu".


Produkt

balíček NaturaMed 19.5. 2020 podánáno v Č. Budějovicích adresa Jan Byrtus, Návsí. č. 854, psč. 73992, cena 500 Kč.


Požadované řešení

Nalezení zásilky, náprava v doručování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 13:25, před 5 lety

Poštovní zásilky, jejichž převzetí musí být potvrzeno příjemcem, dodává podnik do místa uvedeného v adrese adresáta, není-li sjednán jiný způsob dodání. Adresát si může u kterékoliv pošty vymínit, že jemu adresované poštovní zásilky a poukázané peněžní částky mají být dodávány jen jemu, nebo že mají být dodávány jen osobám zdržujícím se v jeho bytě. Pokud adresát nezvolí tento postup a pokud to neodporuje smlouvě uzavřené s odesílatelem, podnik může v případě jeho nepřítomnosti v bytě v době dodávání dodat poštovní zásilku nebo poukázanou peněžní částku i jiné vhodné osobě starší 15 let, zejména sousedovi apod. V takovém případě vloží do adresátovy domovní schránky oznámení o tom, komu a kdy byla poštovní zásilka nebo poštovní poukázka dodána.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.