Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.3.2020 jsem udělala objednávku č.2020031301 za 2.729,- Kč, byla mně potvrzena a mnou byla zaplacena tentýž den. Dne 16.3. jsem udělala objednávku č.2020031604 za 3.250,- Kč pro mého bratra na jeho email i adresu. Ta byla potvrzena a zaplatila jsem částku z mého účtu tentýž den. První dotaz a urgenci za nedodané zboží jsem na mail uvedený na webu prodávajícího poslala 18.4. Druhou urgenci 21.5. Žádné odpovědi nebo jakékoli komunikace jsem se nedočkala. O vrácení peněz jsem požádala mailem 26.5. Nic. Podruhé 10.6. a opět žádná komunikace, žádné vrácení peněz.
0bjednávka č.2020031301 : 3x antibakteriánlí sprej 225,- Kč, 2x antibakt. gel 224,- Kč, 1x respiratory FFP 3 875,- Kč, 1x ústní roušky po 50 ks 1.250,- Kč, celkem za 2.729,- Kč. Objednávka č. 2020031604 1x ústní roušky po 50 ks 1.500 Kč, 1xrespirátory FFP2 1.625,-Kč, celkem za 3.250,- Kč.
Vrácení peněz na účet, ze kterého byly obě objednávky hrazeny.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.