Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Veselko,
rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na socialmediacz@vodafone.com a v e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol, který najdete ve Vyúčtování) a adresu, na které službu používáte. Děkujeme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení: