Společnost


Zdeněk Nolč

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4324Neuznaná reklamace baterie do motocyklu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2014, před 10 lety

Pavel Vohryzka

Znění stížnosti

Baterie do motocyklu byla zakoupena dne 16. 07. 2013. Baterie byla přijata k reklamaci 12. 08. 2014. Reklamace nebyla uznána z důvodu úplného a dlouhodobého vybití. S tímto vyjádřením nesouhlasím. Na motocyklu jsem normálně jezdil,baterie fungovala a byla nabitá. Po zimní sezoně jsem znovu začal jezdit od května 2014 opět bez problému. Po dvou dnech po poslední jízdě začátkem srpna, jsem chtěl jet znovu a motocykl nešel nastartovat z důvodu vybití baterie. Dal jsem tedy baterii na nabíječku. Toto nepomohlo a baterie se nedala nabít, tak jsem ji vyndal a předal k reklamaci.
Nesouhlasím s tím, co napsal technik, že baterie byla dlouhodobě vybitá, protože to není pravda.


Produkt

Typ baterie: YB 16B 51912, Výrobní kód: K 10 22 D A10


Požadované řešení

Požaduji výměnu baterie nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 14:48, před 10 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. Znalec také může vyvrátit tvrzení obsažené v odůvodnění reklamace. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Na tuto skutečnost doporučujeme prodávajícího upozornit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 14:06, před 10 lety

Subjekt Zdeněk Nolč byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.