Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Baterie do motocyklu byla zakoupena dne 16. 07. 2013. Baterie byla přijata k reklamaci 12. 08. 2014. Reklamace nebyla uznána z důvodu úplného a dlouhodobého vybití. S tímto vyjádřením nesouhlasím. Na motocyklu jsem normálně jezdil,baterie fungovala a byla nabitá. Po zimní sezoně jsem znovu začal jezdit od května 2014 opět bez problému. Po dvou dnech po poslední jízdě začátkem srpna, jsem chtěl jet znovu a motocykl nešel nastartovat z důvodu vybití baterie. Dal jsem tedy baterii na nabíječku. Toto nepomohlo a baterie se nedala nabít, tak jsem ji vyndal a předal k reklamaci.
Nesouhlasím s tím, co napsal technik, že baterie byla dlouhodobě vybitá, protože to není pravda.
Typ baterie: YB 16B 51912, Výrobní kód: K 10 22 D A10
Požaduji výměnu baterie nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. Znalec také může vyvrátit tvrzení obsažené v odůvodnění reklamace. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Na tuto skutečnost doporučujeme prodávajícího upozornit.
Subjekt Zdeněk Nolč byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.