Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 17.6.2020 ve Vrchlabí na poště na Krkonošské ulici jsme se synem podali zásilku k doručení do druhého dne, bohužel nebyla doručena ani 19.6. . Byla jsem na poště a tam mě sdělili že se stala chyba a že se to stát může. Vzhledem k tomu že je ta zásilka o přijetí na střední školu mého syna byla ta zásilka důležitá. Nejenom že jsme za ní zaplatili ale ještě tato odpovědˇ? Chci tuto věc vyřešit a předejít tím stresu ostatních lidí kterým se může toto stát. Vrchlabskou poštu žádám potrestat. Ve Vrchlabí je ještě jedna pošta a to v Nerudově ulici , přístup perfektní, ochota skvělá , pochopení výborné. Tuto poštu prosím naopak pochválit a ocenit.
Zásilka na Gymnázium
Odebrání peněz pracovníkům na poště na krkonošské ulici ve Vrchlabí. A přidání peněz na poštu v Nerudově ulici ve Vrchlabí.Vrácení peněz za zásilku.
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman