Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
nevadí mi, pokud nemáte v nabídce zralá avokáda, ale vadí mi, když prodáváte avokáda označená jako "zralá", ačkoliv jsou ve skutečnosti tvrdá jako kámen a od zralého stavu na hony vzdálená.
Jedná se z Vaší strany o účelovou a zbytečnou mystifikaci a prosím Vás, aby se toto napříště neopakovalo.
S úctou, Čivrný.
"zralé" avokádo
Řádné označení zboží patří k Vaším povinnostem a označit avokádo jako zralé, ačkoliv je v naprosto opačném stavu, je schopné poškodit oprávněné zájmy zákazníka. Napříště prosím buď takto nezralé avokádo neprodávejte vůbec, nebo alespoň bez označení "zralé".
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Dobrý den, pane Čivrný,
je nám líto, pokud jste u nás zakoupil tvrdé avokádo, které nebylo dostatečně zralé. Pokud nám upřesníte číslo šarže zboží a také prodejnu, ve které jste jej zakoupil, prověříme to.
Děkujeme za upozornění a přejeme fajn večer.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: