Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43244(Ne)zralé avokádo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2020, před 5 lety

Vojtěch Čivrný

Znění stížnosti

Dobrý den,

nevadí mi, pokud nemáte v nabídce zralá avokáda, ale vadí mi, když prodáváte avokáda označená jako "zralá", ačkoliv jsou ve skutečnosti tvrdá jako kámen a od zralého stavu na hony vzdálená.

Jedná se z Vaší strany o účelovou a zbytečnou mystifikaci a prosím Vás, aby se toto napříště neopakovalo.

S úctou, Čivrný.


Produkt

"zralé" avokádo


Požadované řešení

Řádné označení zboží patří k Vaším povinnostem a označit avokádo jako zralé, ačkoliv je v naprosto opačném stavu, je schopné poškodit oprávněné zájmy zákazníka. Napříště prosím buď takto nezralé avokádo neprodávejte vůbec, nebo alespoň bez označení "zralé".


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 13:15, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2020 17:09, před 5 lety

Dobrý den, pane Čivrný,

je nám líto, pokud jste u nás zakoupil tvrdé avokádo, které nebylo dostatečně zralé. Pokud nám upřesníte číslo šarže zboží a také prodejnu, ve které jste jej zakoupil, prověříme to.

Děkujeme za upozornění a přejeme fajn večer.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 12:09, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.7.2020 12:35, před 4 lety


Vojtěch Čivrný

Hodnocení: