Počet nahlášených stížností: | 464 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Roušky jsou malé jak dětské roušky, po krátkém nošení bolí uši. Na reklamaci teprve nereagují, pak vysvětlil mě, že mohu vrátit jen nevybalené výrobky a že mám je poslat zpět. Vysvětlil jsem, že neodstoupím od smlouvy ale reklamuji, a to samozřejmě mohu až když výrobek otevírám a zkusím.
Vzhledem k tomu, že jsem ztratil důvěr jsem naopak navrhoval abych se osobně zastavil a vyřešil to na místě. Na to už nereagovali.
Stylové roušky
Výměnu nebo peníz zpět.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat opravu věci nebo dodání nové věci v souladu s uzavřenou smlouvou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví, že spotřebitel má nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, tedy i poštovného, v případě, že je reklamace oprávněná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.