Společnost


Apple Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43251Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2020, před 5 lety

JOLANA KOSTKOVÁ

Znění stížnosti

SYN ZAKOUPIL IPHONE 6S. PO 9 MESÍCÍCH SE TELEFON BEHEM DNE Z NICEHO NIC VYPNUL A PŘESTAL FUNGOVAT. NIKDY ANI SPADL.PO ZANESENÍ NA PRODEJNU MU BYLO SDĚLENO, ŽE JE MECHANICKY POŠKOZENÝ A REKLAMACI NEUZNAJÍ PROTOŽE MÁ MALOU ODĚRKU.BYLA JSEM V ŠOKU A CHTĚLA JSEM TO PÍSEMNĚ. TELEFON PŘIJALI ANI SE DO NĚJ NEPODÍVALI A NA DRUHÝ DEN MI NAPSALI REKLAMACE NEUZNANÁ Z DUVODU MECHANICKÉHO POŠKOZENÍ. COŽ JE LEŽ. MOBIL STÁL 9.000,- A JE VADNÝ. ZKUSILA JSEM TO PŘES JINOU PRODEJNU APPLE KDE VELICE OCHOTNĚ MOBIL PŘIJALI A PŘEDBĚZNĚ POTVRDILI ZE JE TO URČITĚ CHYBA SOFTVERU ŽE NEBUDE VŮBEC PROBLÉM S OPRAVOU CI VYMENOU. MOBIL JE A VYPADA JAKO UPLNĚ NOVÝ. ZA 4 DNY VRÁTILI S NEPOCHOPENÍM ZE OPRAVA BYLA ZAMITNUTA.NIKDO NEVI PROC. JSEM ZHNUSENA. NECHCI PO NICH NOVÝ ANI PENÍZE, MÁM PROSTĚ NÁROK NA OPRAVU KTERA MI PODLE ZÁKONA NÁLEŽÍ. NEVÍM SI RADY CO DELAT A KAM SE OBRÁTIT. PROSÍM VAS TEDY O POMOC.
KOSTKOVÁ JOLANA, TEL.776 *** 901

NIKDY JSEM TAKOVÝ PROBLÉM NEŘEŠILA, JE TO HODNĚ PENĚZ A NECHCI TO TAK NECHAT. PŘECE MUSÍ FUNGOVAT NEJAKÁ SPRAVEDLNOST A OCHRANA SPOTŘEBITELE


Produkt

MPPIMNOX2, APPLE IPHONE 6s 32 GB SILVER, SERIOVÉ ČISLO: SFFMYL1ZTHFLT


Požadované řešení

OPRAVA POPŘ. VÝMĚNA TELEFONU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 16:45, před 4 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 23:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.