Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#43255Společnost VODAFONE mne vydírá a vyhrožuje mi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2020, před 5 lety

Eva Holá

Znění stížnosti

Každý týden mi chodí výhružné dopisy od vymáhací kanceláře Vodafone
LogiCall a od Vodafone mi chodí zmanipulované vyúčtování.


Produkt

Od prosince mi chodí neustále od Vodafone a LogiCall vyhrůžky a chtějí po mě peníze a já nevím za co. NEKOMUNIKUJÍ SE MNOU.
od října nejsem jejich zákazník a nic jim platit nebudu.


Požadované řešení

Prosím o sdělení, zda jsem udělala něco špatně a musím platit - nevím za co !
Všichni dostali twist kartu a od všech jsem vybrala simky Vodafonu, které jsem na pokyn prodavače v kanceláři Vodafonu na nám.rep. vyhodila do koše. Mám štěstí,že na mne čekala známá a vše mi potvrdí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 09:58, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2020 10:14, před 5 lety

Dobrý den, paní doktorko,

o Vaší situaci jste už jednou prostřednictvím této poradny psala v příspěvku s názvem "Nemají datovou schránku v provozu, neberou telefony, emaily, sms se vrací-nelze odpovědět na výzvy." Tehdy jsem Vám v reakci nabídla, abyste nám Vaši stížnost poslala v příloze e-mailu. Jak jsem zjistila, stížnost už jste poslala a předali jsme ji na Reklamační oddělení k vyřízení. Nyní Vás tedy prosím o trpělivost, odpověď reklamačních specialistů dostanete v zákonné lhůtě 30 dnů.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 12:01, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:36, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.