Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Každý týden mi chodí výhružné dopisy od vymáhací kanceláře Vodafone
LogiCall a od Vodafone mi chodí zmanipulované vyúčtování.
Od prosince mi chodí neustále od Vodafone a LogiCall vyhrůžky a chtějí po mě peníze a já nevím za co. NEKOMUNIKUJÍ SE MNOU.
od října nejsem jejich zákazník a nic jim platit nebudu.
Prosím o sdělení, zda jsem udělala něco špatně a musím platit - nevím za co !
Všichni dostali twist kartu a od všech jsem vybrala simky Vodafonu, které jsem na pokyn prodavače v kanceláři Vodafonu na nám.rep. vyhodila do koše. Mám štěstí,že na mne čekala známá a vše mi potvrdí.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní doktorko,
o Vaší situaci jste už jednou prostřednictvím této poradny psala v příspěvku s názvem "Nemají datovou schránku v provozu, neberou telefony, emaily, sms se vrací-nelze odpovědět na výzvy." Tehdy jsem Vám v reakci nabídla, abyste nám Vaši stížnost poslala v příloze e-mailu. Jak jsem zjistila, stížnost už jste poslala a předali jsme ji na Reklamační oddělení k vyřízení. Nyní Vás tedy prosím o trpělivost, odpověď reklamačních specialistů dostanete v zákonné lhůtě 30 dnů.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.