Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
21.6.2020 v 16:00 Jsem si chtěl vybrat částku 600 USD od společnosti MoneyGram v Tesco Eden.Slečna mi zdělila (až po té co jsem ji musel přepočítat že se jedná o 14309 korun českých), že nemá dost peněz.Požádal jsem ji ať si peníze nafasuje,nebo požádá vedoucí.Paní vedoucí přišla a bez pozdravení tónem jako by mluvila se školákem (je mi 49 let) odsekla.Nemám klíče od trezoru.Přijďte si jindy.Když jsem se ji zeptal,kdo že je její nadřízený,stejným tonem mi řekla: ředitel" Na otázku který,odpověděla: "Najděte si to na internetu".
Jelikož není poprvé,co mi nebyla vyplacena služba MoneyGram z důvodu nedostatku hotovosti. Táži se. Je opravdu problém pro gigant jako je společnost Tesco Stores ČR,aby na přepážce,která poskytuje peněžní služby měli dostatečnou hotovost?
Pokud ano,proč podobné služby provozují?
A Samozřejmě chování zmíněné Denní Manažerky,je docela v rozporu mých představ, jednání se zákazníkem.
Zajistit aby přepážka poskytující finanční služby měla dostatečnou hotovost na celý den, případně si tuto,mohla doplnit.
A zaškolit denní manažerku, v základech slušného chování k zákazníkům.
Nebyl jsem na ni hrubý ani sprostý,pouze jsem mírně zvýšil hlas,z důvodu ochranného skla mezi námi a hluku prodejny.
|
Tweet |
Zákon neukládá provozovateli směnárny, aby měl určitou minimální hotovost valut ke směně. V případě, že směnárna nemá dostatek valut ke směně, nelze ji žádným způsobem sankcionovat nebo směnu právně vynutit.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.