Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z podané stížnosti nejsou zcela zřejmé skutkové okolnosti sporu, z toho důvodu pouze uvádíme, že podle povahy vady je možné v prvé řadě žádat bezplatnou nápravu. Není-li možné nedostatek odstranit, zákazník má právo požadovat slevu z ceny. Sleva by měla být přiměřená, žádná další kritéria zákon pro její určení nestanoví. Je to tedy vždy na konkrétní situaci a v ideálním případě na domluvě, co bude přiměřená sleva.
Pokud dojde ke škodě na klientově zdraví, má spotřebitel právo požadovat finanční kompenzaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.