Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4326Nedodržení reklamační lhůty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2014, před 10 lety

Štěpán T.

Znění stížnosti

Dobrý den, narazil jsem na problém s reklamací u CZC. Před časem jsem u nich zakoupil stolní počítač ( vybral jednotlivé komponenty a využil nabídky obchodu na jejich složení zdarma, tudíž jsem počítač přebíral v ,, jednom kuse". ) Po nějaké době nastal problém, PC nešel zapnout. Nechtěl jsem se v něm vrtat, nemám na to vědomosti, tak jsem na reklamační oddělení odnesl celé PC. Reklamace byla přijata, asi po dvou týdnech mi bylo oznámeno, že příčinou je vadná základní deska, která byla poslána do servisu. Uplynula 30denní lhůta a od CZC žádná zpráva. Po telefonátu na reklamační oddělení jsem se dozvěděl, že deska je v servisu a CZC stále čeká na reakci výrobce. Na tuto situaci se ale prý nevztahuje reklamační lhůta, doba na servis prý není zákonem vymezená. Kdybych prý na reklamaci donesl pouze porouchaný komponent, platilo by oněch 30 dnů. Protože jsem ale reklamoval celé PC, reklamační lhůta se údajně vztahuje pouze na určení příčiny techniky v CZC, na následné řešení v servisu výrobce již ne. Otázka je tedy zřejmá: mají na to právo? Děkuji


Produkt

Sestavené PC u CZC


Požadované řešení

Vzhledem k uplynutí lhůty bych preferoval vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 15:05, před 10 lety

Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Stejná lhůta platí i pro jinou osobu, která je určena k opravě v záručním listě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2014 06:46, před 10 lety

Dobrý den,

prosím o číslo reklamace nebo servisního listu.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2014 19:52, před 10 lety


Štěpán T.

Hodnocení:

Komentář: Při včerejší návštěvě prodejny byla reklamace uznána a byl vypsán dobropis, takže situace byla nakonec vyřešena k mé spokojenosti. Proto stížnost uzavírám, děkuji za radu a spolupráci.