Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, narazil jsem na problém s reklamací u CZC. Před časem jsem u nich zakoupil stolní počítač ( vybral jednotlivé komponenty a využil nabídky obchodu na jejich složení zdarma, tudíž jsem počítač přebíral v ,, jednom kuse". ) Po nějaké době nastal problém, PC nešel zapnout. Nechtěl jsem se v něm vrtat, nemám na to vědomosti, tak jsem na reklamační oddělení odnesl celé PC. Reklamace byla přijata, asi po dvou týdnech mi bylo oznámeno, že příčinou je vadná základní deska, která byla poslána do servisu. Uplynula 30denní lhůta a od CZC žádná zpráva. Po telefonátu na reklamační oddělení jsem se dozvěděl, že deska je v servisu a CZC stále čeká na reakci výrobce. Na tuto situaci se ale prý nevztahuje reklamační lhůta, doba na servis prý není zákonem vymezená. Kdybych prý na reklamaci donesl pouze porouchaný komponent, platilo by oněch 30 dnů. Protože jsem ale reklamoval celé PC, reklamační lhůta se údajně vztahuje pouze na určení příčiny techniky v CZC, na následné řešení v servisu výrobce již ne. Otázka je tedy zřejmá: mají na to právo? Děkuji
Sestavené PC u CZC
Vzhledem k uplynutí lhůty bych preferoval vrácení peněz.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Stejná lhůta platí i pro jinou osobu, která je určena k opravě v záručním listě.
Dobrý den,
prosím o číslo reklamace nebo servisního listu.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Při včerejší návštěvě prodejny byla reklamace uznána a byl vypsán dobropis, takže situace byla nakonec vyřešena k mé spokojenosti. Proto stížnost uzavírám, děkuji za radu a spolupráci.