Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U ČP jsem reklamovala nedoručení - ztrátu doporučené zásilky.
ČP shledala podanou reklamaci jako důvodnou, ale nepřiznala paušální náhradu škody z důvodu, že jsem uvedla, že obsahem zásilky jsou stříbrné náušnice za pár set korun a že u služby doporučená zásilka není výslovně stanoveno, že šperky mohou být obsahem zásilky, a proto není povoleno je jako doporučenou zásilku zasílat a jsou tedy zprošteni odpovědnosti za věc.......
I kdyby v zásilce bylo cokoliv, v ceně poštovného u doporučené zásilky je odpovědnost za zásilku.
doporučená zásilka
přiznána náhrada škody
|
Tweet |
Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.