Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43271AUtonehoda (škodní událost) - Nedostatečná komunikace, svázané ruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2020, před 5 lety

Jan Kočárník

Znění stížnosti

Dobrý den,
má žena odřela cizí automobil na parkovišti. Sepsal se záznam o nehodě a ohlásilo se to pojištovně. Při předvedení automobilu ve smluvním servisu byli odhaleny další škody které nebyly v hlášení. Škody servis zaevidoval a ohlásil, a stějně tak já, ohlásil jsem je na infolinku CPP. Od té doby (2 týdny)likvidátor nekomunikuje, nové škody nezapracoval. Je předpoklad, že jako laik nemusím ohlásit všechny škody, proto to dělají profesionálové. Operátorka na infolince mi 2x potvrdila, že servis může přejít k opravě nahlášených škod i když v systému který používá servis ke komunikaci s likvidátorem CPP se nic nezměnilo. Servis jsem tedy instruoval s odvoláním na infolinku CPP. Pokud během opravy nedojde k updatu od likvidátora a cena za část opravy škody (která je dle technika nepochybně způsobená touto nehodou) by byla vyžadovaná po mě, budu muset přejít k právnímu řešení? Jsem velice zklamán z jednání CPP a likvidátora. Havarijní pojištění mám sjednané na maximum, přes 3 roky platím a při první škodné události se setkám s takovýmto jednáním. Na infolince jsou mi podávány rozdílné informace od různých operátorů. Kontakt na likvidátora CPP nemají, na urgence a požadavky neodpovídá a na můj dotaz: "Co mohu dělat? Koho mohu kontaktovat ?" je mi odpovezeno, že si mohu napsat stiznost a poslat ji na CPP. Nemluvě o tom, že jsem bez auta už o týden déle než měla původně trvat oprava a mám zapůjčené cizí.

Děkuji
Kočárník


Produkt

Havarijní pojištění, Automobil Mazda 6


Požadované řešení

Rád bych aby byli dohlášené škody zapracovány do škod. události a celá událost se uzavřela standardním způsobem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 11:19, před 4 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zkrácení pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů. Dojde-li při pojistné události ke škodě (což vyplývá ze zprávy servisního technika), která není následně z pojistného hrazena, jedná se o zkrácení pojistného plnění, které spotřebitel může rozporovat.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.

Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.