Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Kazdy druhy nakup nejaky problem s cenou,v obchode jsou jine ceny nez vam u pokladny nauctuji,jde o to ze stravite ve fronte 10minut nez prijdete na radu,pak dalsich 10minut nez se pokladni dozvoni na vedouci a v posledni fazi 15 minut nez se to vyresi. Ja myslela,ze Tesco je tu,aby uspokojilo zakazniky,zatim jsem zazila jen same rozcilovani. Je neskutecne v dnesni dobe kdy se markety predhani,aby ziskali nove zakazniky se zamestnanci Tesca neumi chovat,ono vas to prestane bavit neustale reci,ja jsem jen pokladni ja za to nemuzu. Kde ma zakaznik zastani? Nikde? Myslim ze za slevy a akce by mel byt nekdo zodpovedny,kdyz neco koupim v akci,tak mi maji uctovat tu cenu,ktera je uvedena.Chapu,ze jsme jenom lidi,delame chyby vsichni,ale pokud chodite denne do stejneho ochodu a stava se to kazdy druhy nakup,tak to je fakt asi neco spatne.
Necham to na vas,chtela bych v klidu nakoupit a nestat u pokladny pul hodiny,jen kvuli tomu ,ze je nekdo lajdak.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účet kontrolovali ihned, aby tím předešli pozdějším reklamacím. Později by se skutečnost o chybnosti účtované částky mohla hůře prokazovat.
Dále je také možné podat podnět České obchodní inspekci. Označení zboží zejména nesmí vzbuzovat zdání, že je cena nižší, než ve skutečnosti. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.