Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednávka ze dne 25.10. 2019 číslo1394438
zboží nebylo dodáno,
na vyplněné reklamační formuláře nebylo odpovězeno, peníze nebyly vrácene i po několika urgencích.
reklamace 25.12.2020
reklamace z 14.1.2020
ukázka reklamace z 14.1. 2020:
Dobrý den, zboží jsem neobdržel ve vámi stanovené lhůtě ani po uplynutí dalších 3 týdnů. V reakci se odkazujete na paragraf 1832 Občanského zákoníku odstavec 1, kde se jasně mluví o tom, že zákazníkovi máte vracet peníze, nikoliv poukázku, jak tvrdíte.
§ 1832
(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
V odstavci 4 je pak jasně řečeno, že pokud nebylo zboží doručeno, mám právo na peněžní náhradu ve výši 698
Poštovné 0Kč
Pojištěná zásilka 39Kč
Balné 19 Kč
Suma celkem 698 Kč
Já vám žádný souhlas s odškodněním poukázkou na další zboží nedal, proto trvám na odeslání celé částky na účet 1805818453/0300 u ČSOB Liberec ve výši 698 Kč. Navíc měla být zásilka pojištěná proti ztrátě, tak má za to, že podle naší smlouvy mohu zásilku po uplynutí 60 pracovních dnů od podepsání smlouvy považovat za NEdoručenou. Ve smlouvě jste se zavázali vyřizovat veškeré reklamace. Pokud jste zásilku nepojistili, beru to za hrubé porušení smlouvy a požaduji zpět náklady na pojištění a vyrovnání ztráty ve výši dalších 698 Kč.
připomenu vám poslední odstavec vašich závazků na objednávce a smlouvě:
Pokud by se zbožím cokoli bylo, je možné nás ihned kontaktovat na zákaznické podpoře a za poškozené či jinak vadné zboží Vám vrátíme peníze.
Těšíme se, až Vám uděláme radost.
Přidávám sken obrazovky, kde se zavazujete k navrácení peněz ne poukazu.
obrazek.png
Pokud mi do týdne neodpovíte, spojím se s dalšími zákazníky a připojím se do hromadné žaloby, včetně podání stížnosti na OI.
Mgr. Jaromír Osčádal
Pánské plátěné kalhoty Hawaii,, objednávka číslo 1394438 ze dne 25.10.2019
vrácení peněz ve výši objednávky (698 Kč) na účet 1805818453/0300 u ČSOB.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.