Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již 2x jsem kontaktovala tuto společnost ohledně vrácení vstupného na koncert skupiny Gregorian, který se měl uskutečnit dne 14. 3. 2020 v Pardubicích. Jelikož se ale v tuto dobu začaly zavírat jednotlivé akce svyšším počtem lidí, musel být koncert přesunut. Nové datum je prosincové, tj. 8. 12. 2020. Nám se bohužel toto datum nehodí, a já jsem dokonce v jiném stavu, tudíž v tento dense opravdu koncertu nebudu moct zúčastnit. Společnost jsem kontaktovala již 2x a vždy neúspěšně. Peníz vracet nehodlají, přitom na to ze zákona máme právo. Je pouze na naši volbě zda přijmeme nový termín, nebo budeme požadovat náhradu. Můžete mi prosím pomoci tento problém vyřešit? Chtěla bych vrátit všechny vstupenky za celou rodinu- to znamená 5 ks.
Prosíme o vrácení peněz za přeložený koncert. Čísla vstupenek jsem Vám zaslala. Žádné jiné řešení nechceme.
Jelikož byly vstupenky placeny najednou a to online kartou, předpokládám, že pro společnost nebude tak těžké dohledat, kam mají zaslat peníze.
Moc děkuji za ochotu
Runštuková
|
Tweet |
Dne 19. 5. 2020 vešel v účinnost nový zákon č. 247/2020 Sb.Zákon o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí. Z něj vyplývá, že pořadatel kulturní akce nemusí vracet spotřebitelům peníze za zrušenou kulturní akci, ale může vydat voucher. Ochranná doba počíná běžet dnem oznámení pořadatele o zrušení kulturní akce prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků a končí dnem 31. října 2022.
Z povinnosti přijmout voucher je výjimka pro držitele průkazu osoby se zdravotním postižením, osobu vedenou v evidenci úřadu práce jako uchazeče o zaměstnání, osobu těhotnou, osobu čerpající mateřskou nebo rodičovskou dovolenou nebo osobu starší 65 let nebo osamělého rodiče pečující o nezaopatřené dítě. Tyto osoby mohou žádat vrácení peněz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.