Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#43282Nejasné e-maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2020, před 5 lety

Zuzana Hrabinova

Znění stížnosti

Dobrý den včera jsem si zaplatila měsíční prémiové členství.A ještě ten den sem poslala výpověď jak e-mailem tak na email písemnou formou s podpisem dnes sem poslala další email. Členství konči 21.7.2020.kde bylo napsané že od 21.7.nechci být dal členem a nedavam souhlas se zpracováním osobních údajů a nechci aby mi dal byly strhavany peníze. Přišli mi tyto 2 emaily:


Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni:
21/07/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.


Upozorňujeme, že platnost Vašeho Prémiového členství vyprší dne 21/07/2020 a že smazání Vašeho profilu před tímto datem nebude mít za následek refundaci nevyužitého Prémiového členství.

Až se rozhodnete svůj profil smazat, pošlete svůj požadavek na e-mailovou adresu ochrana@be2.cz
Požadavek můžete poslat kdykoliv – než Vaše Prémiové členství vyprší nebo můžete počkat do okamžiku vypršení platnosti.


Požadované řešení

Chci zrušit jak účet tak prémiové členství u společností be2 s okamžitou platností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2020 08:45, před 5 lety

Uvádíme doslovné znění z podmínek společnosti:
"Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vyplynou z toho, že jste zvolili jiný druh dodání než námi nabízenou, nejvýhodnější standardní dodávku), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bude doručeno sdělení o vašem odstoupení od této smlouvy. Pro tuto zpětnou platbu použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebylo výslovně dohodnuto jinak; v žádném případě vám nebudou z důvodu této zpětné platby účtovány náhrady.

Pokud jste požadovali, aby bylo poskytování služeb zahájeno během lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradíte nám přiměřenou částku, která odpovídá podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, ke kterému nás budete o výkonu práva na odstoupení od této smlouvy informovat, ve srovnání s celkovým objemem služeb předpokládaných ve smlouvě."

I pokud by tedy společnost disponovala prokazatelným souhlasem spotřebitelky spolu s tím, že ji informovala o tom, že v případě užívání služeb před koncem 14 denní lhůty dojde k ponížení vracené částky, stejně by musela vrátit takřka vše, protože spotřebitelka odstoupila od smlouvy v podstatě ihned.

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vrácení neoprávněně zadržované částky a ukončení členství spotřebitelky tak, jak spotřebitelka požaduje. Pokud se věc rychle nevyřeší, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na svou banku s žádostí o tzv. chargeback (v podstatě reklamace karetní transakce).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2020 23:46, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.6.2020 06:22, před 5 lety


Zuzana Hrabinova

Dobrý den poslala jsem email panu Hlaváčkovi s jasným sdělením:že žádám o okamžité zrušení jinak budu řešit s právníkem. Uvidíme jak se k tomu postaví. Děkuji moc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 20:59, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 21:44, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.