Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43283Okrádání u pokladen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2020, před 5 lety

Pavel Kubricht

Znění stížnosti

O častém okrádání u pokladen v Lidlu, Praha 5, Velká Ohrada, Červeňanského jsem psal přesně před týdnem (#43113). Od té doby jsem tam byl 2 krát a došlo k stejné situaci. Vypozoroval jsem toto: Lidl dá slevu na zboží (např. broskve), tím naláká zákazníky na broskve, ale u pokladny účtuje dražší zboží (např. nektarinky). Po té se zákazníka často zeptá, chce-li účet. Ten ho často nechce, takže o okradení neví. Tento princip se tam rozmohl. Prodavač se téměř nikdy neomlouvá, za nic prý nemůže, mohou za to prý chybné kódy zboží (ale nikoho nezavolá, aby kód opravil). Dříve v takové situaci musel pokladní zavolat jiného pracovníka, který může vykonat opravu v pokladně. Nyní již nemusí nikoho žádat. Snad proto se okrádání a výmluva s kódy tak rozmohla. Kromě toho dříve žádali po zákazníkovy podpis na nový opravný účet, dnes to žádají jen někdy. I to je zvláštní.


Produkt

Platba u pokladen


Požadované řešení

Zamezit okrádání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2020 08:39, před 5 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2020 13:36, před 5 lety

Dobrý den, pane Kubrichte,

děkujeme za Váš vzkaz. Rozhodně k žádnému plošnému okrádání v našich prodejnách nedochází. Pokud Vám někdo jednou nebo i opakovaně namarkoval špatné zboží, pak se jedná o chybu jednotlivce a rádi ji prověříme. Případně pak kolegy opětovně proškolíme v kódech jednotlivých produktů.

Váš podnět také postoupíme přímo vedení této prodejny, aby jej prověřilo. Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.6.2020 19:08, před 5 lety


Pavel Kubricht

Odpověď společnosti Lidl:
Pojem plošného okrádání je dosti mlhavý, raději bych ho nepoužíval, vede jen k nedorozumění. Přesněji řečeno je to tak, že asi dvakrát až třikrát do měsíce mne Lidl (Velká Ohrada, Praha 5, Červeňanského ulice) okradne. Po upozornění peníze vrátí, ale je to vysilující, zvlášť, když někteří pokladní to podají před ostatními zákazníky tak, že to vypadá, jako bych problém způsobil já. Omluva jen výjimečně. Oni za nic nemohou, jim se to prostě děje - to ty zlé kódy. Děje se to již dva roky a stupňuje se to. Je v tom záměr a úmysl, protože ŠPATNÁ CENA JE POČÍTÁNA PRAVIDELNĚ V NEPROSPĚCH ZÁKAZNÍKA, NE NAOPAK. NAVÍC V JINÝCH FIRMÁCH JAKO KAUFLAND ATD. SE NIC PODOBNÉHO NEDĚJE. To je nejlepší důkaz. Nedělá to jeden prodavač, není to chyba jednotlivce, jak píšete, je to chyba systému, který okrádání nahrává. Okrádá tam více prodavačů, ale jsou tam i poctiví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2020 12:02, před 5 lety

Dobrý den, pane Kubrichte,

děkujeme za doplnění informací. Již jsme Vaši stížnost předali vedení prodejny.

Přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká rpeublika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 12:08, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 08:51, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.