Společnost


KOVOTOUR PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4330Neuznaná reklamace zájezdu do Černé Hory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2014, před 10 lety

Marcela Křížová

Znění stížnosti

30.7.2014 jsme si s manželem zakoupili zájezd letecky do Ulcinju v agentuře B-Travel Jihlava.2.8.14 jsme odletěli s CK Kovotour do Černé Hory, kde jsme měli být ubytováni ve 3*hotelu Olympic, s jídelnou a vnitřním bazénem.Po příjezdu si nás delegátka zavolala stranou + další klienty a oznámila nám, že budeme ubytováni jinde a lépe z důvodu obsazenosti Olympicu a to v Hotelu CER, který je také v areálu, jako Olympic.Na ubytovnu s námi nešla.My jsme ale po příchodu na pokoj zjistili, že ve sprše je plíseň,skříně nemají ani zámky, dveře a zdi byly špinavé od komárů a také jsme se další noci vůbec nevyspali, jelikož postele byly zcela rozklížené a matrace špinavé a proležené.Požadovali jsme ihned jiné ubytování + cca dalších 15 lidí, což bylo okamžitě zamítnuto.Nabídnuta byla kompenzace na nejlevnější zájezd 10Eur na osobu na noční Ulcinj, což jsme všichni odmítli a brali jako výsměch.Taxikem nás osobně tento výlet stál 4 Eura.Žádný zájezd jsme již pro nedůvěru CK nevyužili.Vnitřní bazén, který měl fungovat byl od našeho sobotního příjezdu vypuštěný a v provozu byl až v úterý večer s úplně ledovou vodou.Takže jsme ho vůbec nevyužili a delegátka ani nevěděla , že je nefunkční, až ji upzornili na toto v neděli klienti.Na jídlo jsme museli docházet.V poslední den dovolené jsme podali Reklamaci přímo u delegátky, která ji podepsala a po příletu domů jsme vše reklamovali vč.doložených fotografií u Agentury B-Travel.Do 30.dnů přišla odpověď přímo nám, z Kovotouru, že je rekl.zamítnuta.
Tato CK hrubě porušila smlouvu, jelikož nás ubytovala v Hotelu s 1* a navíc nám ani delegátky nemínili ukázat pokoje, kde jsme vlastně měli být ubytováni, abychom mohli porovnat, zda jsme opravdu v lepším, jak nás na začátku pobytu informovaly.Většina klientů se domnívá,že naše Hygienická správa by toto ubytování ihned zavřela.Na řešení problémů, které jsme ihned nahlásili se vůbec nedostalo. Sprcha byla plesnivá celý týden a špína v pokoji také.Na balkoně, kde vytékala voda do kbelíku se neuklízelo vůbec a pokud bychom kbelík nevylili sami, tak bychom, tam měli povodeň.Z této dovolené za 25 000Kč jsme si dovezli pouze negativní zážitky.


Produkt

Číslo smlouvy zájezdu je 916639, odpověď na reklamaci přišla 5/9/2014


Požadované řešení

Požadovali jsme vrácení peněz a to min.25% z ceny zájezdu, což bylo zamítnuto!Na tomto minimálním požadavku stále trváme!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 10:17, před 10 lety

Pořadatel odpovídá dle § 2552 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjedná-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určí, může si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady. Nebylo-li možné zajistit pokračování zájezdu jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, vrátí pořadatel dle § 2539 odst. 1 občanského zákoníku zákazníkovi rozdíl v ceně.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se poskytnutí slevy soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 08:49, před 10 lety

Společnost KOVOTOUR PLUS s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.