Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 13.5. jsem si objednala boty (LASOCKI WI23-DERBA-03 Srebrny), číslo objednávky 6094396528. 21.5. mi byla objednávka stornována ze strany eshopu bez udání důvodu. Poslala jsem jim tedy číslo svého bankovního účtu pro zaslání peněz zpět, tak jak bylo uvedeno v emailu (uvedeno také, že peníze vrací do 3-5 pracovních dnů). Ani po 14 dnech mi peníze nepřisly a tak jsem opět kontaktovala emailem eshop. Bylo mi sděleno, že mi platba bude odeslána do 10 dní na účet. Opět nic, peníze nikde, na emaily nikdo neodpovídá. Dnes je to více jak měsíc od storna objednávky. Požaduji okamžité vrácení peněz.
Děkuji
Kristýna Kučerová
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky v ujednané lhůtě (z popisu stížnost vyplývá, že se společnost zavázala vrátit peněžní prostředky do 5 pracovní dnů), má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.