Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#43302Vrácení peněz ze stornované objenávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2020, před 5 lety

Kristýna Kučerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 13.5. jsem si objednala boty (LASOCKI WI23-DERBA-03 Srebrny), číslo objednávky 6094396528. 21.5. mi byla objednávka stornována ze strany eshopu bez udání důvodu. Poslala jsem jim tedy číslo svého bankovního účtu pro zaslání peněz zpět, tak jak bylo uvedeno v emailu (uvedeno také, že peníze vrací do 3-5 pracovních dnů). Ani po 14 dnech mi peníze nepřisly a tak jsem opět kontaktovala emailem eshop. Bylo mi sděleno, že mi platba bude odeslána do 10 dní na účet. Opět nic, peníze nikde, na emaily nikdo neodpovídá. Dnes je to více jak měsíc od storna objednávky. Požaduji okamžité vrácení peněz.

Děkuji
Kristýna Kučerová


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 22:04, před 5 lety

Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky v ujednané lhůtě (z popisu stížnost vyplývá, že se společnost zavázala vrátit peněžní prostředky do 5 pracovní dnů), má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 13:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.