Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neoprávněn mi bylo 21.6.2020 naúčtován poplatek ani nevím za co. Na mobilním telefonu hry nehraji. Dorazila mi jen sms od vás + od operátora. Nic jsem neodsouhlasila, jak stálo v sms zprávě a náhle platím 99,-/ týdně? Tohle myslíte vážně? Telefon máte stále obsazen a nedivím se, když máte zde tolik stížností. E-mail, který je uveden v sms zprávě neexistuje (nedoručeno)! Řekněte mi, za co mě bylo strženo, když jsem byla v práci.
Požaduji z vaši strany vrácení peněz a řádnou omluvu všem, kteří mají stejný problém či jemu podobný.
Neoprávně naúčtován poplatek - na mobilu nehraji (na to mám konzoli)!
Odpověď a vrácení peněz!
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.