Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43304Nelze se přihlásit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2020, před 5 lety

Petr Velkoborský

Znění stížnosti

V mezidobí jsem změnil z důvodu bezpečnosti a-mailovou adresu. Od té doby se nemohu přihlásit ke studiu uhrazeného kurzu španělštiny. Nepouští mě to do kurzu, nemohu se učit jazyk.


Požadované řešení

Očekávám v odpovědi stručný popis funkčního přihlášení do kurzu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 12:06, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout. Technické provedení poskytnutí služby je zpravidla upraveno interními předpisy dané společnosti, resp. podmínkami poskytnutí služby. Obecně závazné právní předpisy se zde použijí podpůrně a zejm. v tom smyslu, že způsob poskytování služby nesmí spotřebitele nedůvodně omezovat v čerpání této služby či ho dokonce úplně z tohoto čerpání vyloučit.

Jelikož z obsahu stížnosti nevyplývá, proč nemůže spotřebitel službu čerpat a o jakou konkrétní službu se jedná, nemůžeme ověřit podmínky poskytování a podat přiléhavější vyjádření.

Pokud by spotřebitel všechny podmínky poskytování splnil a přesto mu nebylo umožněno službu čerpat (resp. měl by za to, že ho tyto podmínky nedůvodně omezují v čerpání služby a požadavek na jejich splnění je nepřiměřený), může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 22:34, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.