Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V mezidobí jsem změnil z důvodu bezpečnosti a-mailovou adresu. Od té doby se nemohu přihlásit ke studiu uhrazeného kurzu španělštiny. Nepouští mě to do kurzu, nemohu se učit jazyk.
Očekávám v odpovědi stručný popis funkčního přihlášení do kurzu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout. Technické provedení poskytnutí služby je zpravidla upraveno interními předpisy dané společnosti, resp. podmínkami poskytnutí služby. Obecně závazné právní předpisy se zde použijí podpůrně a zejm. v tom smyslu, že způsob poskytování služby nesmí spotřebitele nedůvodně omezovat v čerpání této služby či ho dokonce úplně z tohoto čerpání vyloučit.
Jelikož z obsahu stížnosti nevyplývá, proč nemůže spotřebitel službu čerpat a o jakou konkrétní službu se jedná, nemůžeme ověřit podmínky poskytování a podat přiléhavější vyjádření.
Pokud by spotřebitel všechny podmínky poskytování splnil a přesto mu nebylo umožněno službu čerpat (resp. měl by za to, že ho tyto podmínky nedůvodně omezují v čerpání služby a požadavek na jejich splnění je nepřiměřený), může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.