Společnost


Emporia Style Kft.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43305Atest o pravosti šperku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2020, před 5 lety

Jana Sikorová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem obdržela stříbrný prsten s fluoritem pod daňovým dokladem 7113192 a zaplatila jsem částku 4.966,-Kč. Prsten mne nezklamal, je krásný. Já jsem ale po celou dobu karantény sledovala Vaše pořady a seznamovala se s různými kameny a jinými šperky, takže se to stalo mým koníčkem. Proto mi záleží na tom, abych měla pravý šperk a něco o něm věděla a aby to bylo také úředně ověřeno. Myslím si, že se to stalo pouze nedopatřením, protože jsem už jeden certifikát od Vás dostala. Vaše pořady jsou skvělé proto, že informujete o nalezištích a různých zajímavostech, spojených s klenoty. Nemám sice velké částky peněz, protože jsem důchodkyně, ale určitě si ještě nějaké klenoty koupím. Pošlete mi, prosím, atest s podpisem a razítkem na mou adresu. Zdravím Vás a Vaše skvělé moderátorky.
Jana Sikorová, Domov Kytín


Požadované řešení

Řešení jsem popsala v předchozím textu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 12:53, před 4 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Tato stížnost svým obsahem připomíná spíše požadavek na společnost o zaslání certifikátu k danému šperku. Proto spotřebitelce doporučujeme, aby se obrátila primárně přímo na společnost. To lze učinit prostřednictvím e-mailu (info@klenottv.cz), formou dopisu (sídlo smluvního partnera pro ČR má společnost na adrese Palackého 70, 252 29 Dobřichovice), anebo jiným obdobným způsobem. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, nemůžeme s jistotou zaručit, že tímto komunikačním kanálem se tato informace nakonec ke společnosti skutečně dostane. Proto doporučujeme přímý kontakt. Stížnost nebude publikována na veřejně přístupném portálu VašeStížnosti.cz, předáme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2020 10:41, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.