Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zavedli jsme si platbu SIPO.Protože jsme měli přeplatek částka byla jiná než původně.Papírová složenka přišla se sníženou částkou,přesto nám SIPO strhlo o 1500kč víc tedy to co platíme normálně.na tel.800104410 nám bylo řečeno,že se máme spojit s pokytovatem neboť oni nevědí jakou částku mají strhnout.Spojovatelce jsem řekl,že kdyby byl nedoplatek na nato SIPO nebude reagovat a já jsem ve dluzích.Mám jen ty nehorší zkušenosti s poštou.Načež mi spojovatelka řekla,že za všechno může pošta a položila mi telefon aniž vyřešila problém.
Kumbera Jiří 775 228 456 kum.j.007@seznam.cz
Chci vrátit na účet 1500kč
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s tím, jak byla služba poskytnuta, je třeba uplatnit reklamaci.
Obchodní podmínky pro platby SIPO (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282551/OP-SIPO-platci.pdf/92f68ed2-ee35-f20a-d5a4-90e42843f4a9) v čl.9 a následujících uvádějí:
Reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP je možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na Provozovně, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, příp. e-mailem na adrese siporeklamace.vakvi@cpost.cz.
Plátce informovat o výsledku a případném řešení, a to v termínu do 15 pracovních dnů.
V čl. 9.2. obchodní podmínky uvádí: Reklamací nelze napadat výši jednotlivých Platebních položek SIPO, ani jejich oprávněnost. Případnou nesrovnalost tohoto charakteru lze řešit výhradně s Příjemcem, který danou platbu předepsal.
Zde tedy záleží, zda došlo k pochybení na straně České pošty, pak je vhodné uplatnit reklamaci, či příjemce platby. V takovém případě je třeba žádat příjemce o vydání bezdůvodného obohacení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman