Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#43310Nedodany zaplateny tovar

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2020, před 5 lety

Zuzana Ritzkova

Znění stížnosti

V aprili som zaplatila objednavku 1100506575 v cene 16.41 a dodnes mi nebola doručená


Produkt

č. ob.1100506575 hnede sandalky


Požadované řešení

Prosím odpoved či je to ešte aktualne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2020 14:05, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2020 09:04, před 5 lety

Dobrý den,

je nám velice líto, že Vám zásilka "Dámske topánky Karina" nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se velice omlouváme.

Budete si přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na naše náklady, nebo požadujete vrácení peněz?

Děkujeme za informaci.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.7.2020 06:52, před 4 lety


Zuzana Ritzkova

Prosím zaslať topanky .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 10:00, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2020 17:31, před 4 lety

Dobrý den, paní Ritzkova,

děkujeme za informaci. Reklamaci jsme zadali k vyřízení a zboží Vám necháváme opětovně zaslat. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Vaše spokojenost je naším cílem.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2020 18:25, před 4 lety


Zuzana Ritzkova

Ďakujem za odpoveď čakám na tovar

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 06:12, před 4 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2020 11:33, před 4 lety


Zuzana Ritzkova

Ešte stale mi nebol doručený tovar leto je pomaly za nami a ja stale čakám prosím o odpoved kde sa zasielka nachadza

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 12:07, před 4 lety

Dobrý den, paní Ritzkova,

děkujeme za informaci. Ve Vaší objednávce č. 1100506575 byla provedena reklamace a jedná se o zboží, které je dostupné u zahraničního prodejce a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 15.7.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám. Prosíme o strpení.

V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.

Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít na následujícím odkazu: https://postovnezdarma.cz/obchodni-podminky/. V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2020 17:23, před 4 lety


Zuzana Ritzkova

Dakujem za odpoved

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2020 09:41, před 4 lety

Dobrý den, paní Ritzkova,

nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2020 09:30, před 4 lety


Zuzana Ritzkova

Tovar mi ešte stale nedorazil,prosím o info

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2020 11:54, před 4 lety

Dobrý den, paní Ritzkova,

kontrolou bylo zjištěno, že Vaše zboží bylo od zahraničního prodejce expedováno dne 15.7.2020.

Od tohoto data plyne dodací lhůta, která se pohybuje v rozmezí 10 - 40 (nejpozději 60) dní.

Prosíme o strpení, Vaše zboží je v pořádku na cestě k Vám. Mezní termín pro doručení Vaší zásilky je 13.9.2020.

V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, informujte, prosím, náš zákaznický servis, společně bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

Vaše spokojenost je naším cílem.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2020 18:04, před 4 lety


Zuzana Ritzkova

dakujem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2020 10:50, před 4 lety

Dobrý den, paní Ritzkova,

není za co. Vaše spokojenost je naším cílem.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.