Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bydlím v Hostouni u trati (před mostem) na konci po levé straně při výjezdu vlaku z Hostouně směr Bělá nad Radbuzou. Podle častosti zvukových signálů soudím, že tato potřeba si doslova hrát s "klaxonem" je jen určitých řidičů vlaků. Jistě víte, jak hlučné to je a pokud bydlíte 17m od trati, tak je to opravdu nepříjemné. Tak třeba dnes ráno 24. 6. kolem 6.30 z Bělé do Poběžovic, mě probudilo zatroubení za mostem. Kolem 9.15 z Poběžovic do Bělé 6 krát zatroubení přímo u baráku. Není to jen můj osobní názor, že nás to obtěžuje. Stejně jsou na tom s pocity i sousedící domy. Někdy se tak děje i po 21.00 hodině.Tímto bych Vás chtěl doslova poprosit, zda by jste mohli sjednat nápravu a zvukové signály, v zastavěné části, používat jen zcela výjimečně. Moc Vám děkuji za kladné vyřízení s pozdravem Neumann Zdeněk Petra Bezruče 202 Hostouň
Jen zcela výjimečně použít zvukový signál vlakové soupravy v zastavěné části obce.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.