Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.6.2020 jsem objednala zboží, ten den jsem zaplatila a po 20 dnech nemám ani zboží ani peníze. Emaily jsem psala opakovaně, odpověď žádná. Tel se nelze s firmou spojit - telefonovala jsem v různých dnech, v různou dobu. Nelze se s číslem spojit.
Hrnek s potisky RTG. č. objednávky 2332
Poprosím o zaslání zboží nebo vrácení peněz. Peníze nebyly moje, já byla jen zprostředkovatel. Zboží jsem měla koupit za jinou osobu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice se omlouváme za neúměrnou dobu dodání zboží, která se nám nahromadila díky Covid situaci, zboží již bylo odesláno a mělo by být v těchto dnech doručováno,i s malou kompenzací. S pozdravem Gryc
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji, aby informaci potvrdila a stížnost uzavřela.
Zboží včera došlo, děkuji za vyřízení.
Borská
Dle vyjádření paní spotřebitelky, zboží obdržela v pořádku.Gryc
Děkujeme za sdělení, vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.