Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
firmou KM Solutions byl dodán mobilní telefon. V záruční době začal vykazovat poruchy a byl předán autorizovanému servisu k opravě. tam došlo ke zjištění, že tel. je staršího data prodeje v cizině, ale nám byl prodán jako nový. přístroj byl odeslán prodejci ten a po mnohých urgencích vystavil dobropis, který ovšem stále neplatí a na další výzvy nereaguje. Dobropis byl vystaven 14.3.2014.
mobilní telefon HTC Desire Z
zaplatit dlužnou částku
|
Tweet |
Došlo-li ke zrušení smlouvy, spotřebitelka má právo na vrácení zaplacených finančních prostředků. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitla v prodlení. Nyní doporučujeme spotřebitelce, aby prodávajícímu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu. Výzva musí být prodávajícímu záslána min. 7 dní před podáním žaloby. Po marném uplynutí lhůty je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Výzvu dopručujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Společnost KM Solutions s.r.o. byla o podáné stížnosti informována a byla jí dána možnost reakce. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: