Počet nahlášených stížností: | 716 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 6.5.2020 jsem doporučenou poštou zaslala 2 ks překladače Lingo Word, které byly v originálním balení a nepoškozené. K tomu jsem přiložila Váš doporučený formulář s uvedeným tel. kontaktem a číslem účtu, kam žádám zaslat částku 1332,-Kč. Do dnešního dne tj. 24.6.2020 nebyla uvedená finanční částka převedena na můj účet a ani jsem nebyla žádným způsobem informována o stadiu věci. Za kladné vyřízení předem děkuji.
Uvedené překladače Lingo nesplnily mou představu.
Navrácení finanční částky 1332,-Kč.
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.