Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#43328Nedodržení slíbené služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2020, před 5 lety

Ivana Sečkova

Znění stížnosti

Dnes 24.6. byl naplánovaný technik mezi 12-14 hod. Pan technik přijel, sdělil mi ze nemá čas a nestíhá další zákazníky a aniž by cokoliv udělal, tak zase odjel. Komunikace nula. Služba zákazníkovi žádná ... spěchám nestihnu další... tohle není služba zákazníkovi ...
Slušnost je rano zavolat, a já mohu jit pracovat a ne čekat půl dne doma!!!!!!


Požadované řešení

Okamžité řešení problému a kompenzace za ušlý zisk, kdy jsem měla den volna, aby mi přijel říct technik, ze nemá čas!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 15:10, před 4 lety

Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.

Nebylo-li možné službu plně využít kvůli pochybení na straně podnikatele poskytujícího veřejně dostupnou službu elektronických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 13:33, před 4 lety

Dobrý den, paní Sečková,

mrzí mě, že Vám technik nedokázal pomoci. Rádi celou situaci prověříme, když nám napíšete na poradime@vodafone.com. V e-mailu prosím uveďte Vaše celé jméno, číslo smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování) a adresu, na které služby využíváte. Děkujeme.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2020 14:51, před 4 lety


Ivana Sečkova

Dobrý den,

již jsem přešla k jiné společnosti a Vám platím službu i přes to, že ji již nepvyužívám, ne moji vinou /zařízení již začátkem 7/2020 vráceno/. Technik na opravu závady, kterou jsem si způsobila sama byl mnou řádně objednán přes vaši linku "služby zákazníkům". Přijel technik, který znal problematiku, /jelikož tam byl již den před tím/, aby mi sdělil, že nemá čas a to i když jsem mu vysvětlila, že kabel povede podél zdi- jinudy než byl stávající...
Místo omluvy jsem se dočkala neustálého vysvětlování proč to tak funguje, což mě jako platícího zákazníka, který je u Vás spostu let vůbec nezajímá.
Shrnutí: závadu jsem si způsobila sama, nápravu /samosřejmě placenou/ jsem si objednala přes vaši linku, ale bohužel jsem "jen byla zbyzečně půl dne doma" místo v práci. Tudíž jsem přišla díky Vám o část platu a ještě Vám platím za službu, kterou nevyužívám...!!!
Pak mi ještě několikrát voláte a nabízíte mi další služby což je opravdu nehorázné...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 15:04, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat. Pak poprosíme o přeřazení stížnosti na nás, abychom ji mohli vzhledem ke sdělení spotřebitelky uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2020 07:59, před 4 lety

Dobrý den, paní Sečková,

kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktovala na e-mailové adrese poradime@vodafone.com. Děkuji za pochopení.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.8.2020 15:45, před 4 lety


Ivana Sečkova

Dobrý den,
jak jinak, než stejné vyjádření. Chyba je na mé straně byť technik, kterého jsem ojednala přijel a zase odjel aniž by cokoliv udělal...jen tak jsem zůstala doma, abych si udělala neplacené volno!!!
Nic jiného jsem ani nečekala...
Vlastně ano, čekala jsem minimálně omluvu, teré nejsou evidentně schopni!!!!

S pozdravem Sečková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2020 17:04, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedeným vyjádřením stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.