Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
neschopnost doručit dopis,který má být vyzvednutý s plnou mocí na jiné jméno na Praze 7,2 dny řeším tuto situaci a dopis byl vrácen.Na přepažce jsem nechala výzvy,které byli na jméno Kalin Todorov a upozornila jsem vaše pracovníky,že dopisy musí být doručeny na jméno Stanka Gocheva u smaltovny 15,jelikož v ten den je měla doručovatelka u sebe.Ujistili mě,že tuto informaci předají doručovatelce, na kterou jsem čekala do 13hodin a nic,neschopnost vyřídit situaci,která není standartní mně úplně šokovala a od vedoucí pobočky jsem se dozvěděla,že to je moje vina-to už na mně bylo příliš.Ztráta času a nervů.
stržení peněz
|
Tweet |
Česká pošta dodá dopis uvedenému adresátovi a na adresu uvedenou na dopise. Podnik může dodat poštovní zásilku v jiném místě než uvedeném v poštovní adrese, jestliže se o novém místě pobytu nebo o novém sídle adresáta dozvěděl od adresáta nebo jiným hodnověrným způsobem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.