Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4333Doporučený dopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2014, před 10 lety

Stanka Gocheva

Znění stížnosti

neschopnost doručit dopis,který má být vyzvednutý s plnou mocí na jiné jméno na Praze 7,2 dny řeším tuto situaci a dopis byl vrácen.Na přepažce jsem nechala výzvy,které byli na jméno Kalin Todorov a upozornila jsem vaše pracovníky,že dopisy musí být doručeny na jméno Stanka Gocheva u smaltovny 15,jelikož v ten den je měla doručovatelka u sebe.Ujistili mě,že tuto informaci předají doručovatelce, na kterou jsem čekala do 13hodin a nic,neschopnost vyřídit situaci,která není standartní mně úplně šokovala a od vedoucí pobočky jsem se dozvěděla,že to je moje vina-to už na mně bylo příliš.Ztráta času a nervů.


Požadované řešení

stržení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2014 14:40, před 10 lety

Česká pošta dodá dopis uvedenému adresátovi a na adresu uvedenou na dopise. Podnik může dodat poštovní zásilku v jiném místě než uvedeném v poštovní adrese, jestliže se o novém místě pobytu nebo o novém sídle adresáta dozvěděl od adresáta nebo jiným hodnověrným způsobem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.