Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den ,koupene zboži na mou adresu nedoručeno,balik mi pošta dala bez meho vědomí k sousedum s kterymi nemame dobre vztahy.Nepřijemne jednaní musela jsem jim nekolikrat volat komplikovane předani baliku.Ma stižnost je Olomouc Alena Ambrožova Drahanovice 193.Nechapu jak to doručovatel udelal muj podpis mu musel chybět a balik jsem měla předem zaplaceny pokud bych chtěla, mužu dodavku zapřit a pošta mi penize bude muset vratit za nedodani zasilky!4islo baliku bylo DR8425171415.Vaše služby za penize ktere platime jsou mizerne!!!!Ambrožova
Stižnost!!!!Nedodani baliku na adresu.DR8425171415
TO že dodavatel da muj balik na jinou adresu .bez meho vědomi je nepřipustne!Kde vzal podpis a čislo dokladu????
|
Tweet |
Poštovní zásilky, jejichž převzetí musí být potvrzeno příjemcem, dodává podnik do místa uvedeného v adrese adresáta, není-li sjednán jiný způsob dodání. Adresát si může u kterékoliv pošty vymínit, že jemu adresované poštovní zásilky a poukázané peněžní částky mají být dodávány jen jemu, nebo že mají být dodávány jen osobám zdržujícím se v jeho bytě. Pokud adresát nezvolí tento postup a pokud to neodporuje smlouvě uzavřené s odesílatelem, podnik může v případě jeho nepřítomnosti v bytě v době dodávání dodat poštovní zásilku nebo poukázanou peněžní částku i jiné vhodné osobě starší 15 let, zejména sousedovi apod. V takovém případě vloží do adresátovy domovní schránky oznámení o tom, komu a kdy byla poštovní zásilka nebo poštovní poukázka dodána.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman