Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V srpnu 2019 jsem u nich zakoupil chytré hodinky, v dubnu přestaly fungovat, tak jsem je zaslal na reklamaci na opravu, druhý den od přijetí reklamace mi přišlo, že posílají balíček zpět s NOVÝM zbožím, zpět přišlo zboží POUŽITÉ, CIZÍ(jiné sériová čísla, znaky používání) se slovy, že mám být vlastně rád.Takže jsem rozporoval reklamaci a jejich použité zboží zaslal zpět.Po uplynutí marné lhůty se nemají ani k vrácení peněz.
Xiaomi MiBand4
Dodržování zákona - vrácení peněz pro marné uplynutí lhůty.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, prodávající může řešit reklamaci výměnou zboží za nový kus. V takovém případě však musí jít o skutečně nové zboží, nikoliv již použité nebo např. repasované. Pokud tedy prodávající vyřídil reklamaci tím, že spotřebiteli dodal zboží, které nebylo nové, nebyla reklamace vyřízena správně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.