Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43336Neoprávněně vyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2020, před 5 lety

Tomáš Rotter

Znění stížnosti

V srpnu 2019 jsem u nich zakoupil chytré hodinky, v dubnu přestaly fungovat, tak jsem je zaslal na reklamaci na opravu, druhý den od přijetí reklamace mi přišlo, že posílají balíček zpět s NOVÝM zbožím, zpět přišlo zboží POUŽITÉ, CIZÍ(jiné sériová čísla, znaky používání) se slovy, že mám být vlastně rád.Takže jsem rozporoval reklamaci a jejich použité zboží zaslal zpět.Po uplynutí marné lhůty se nemají ani k vrácení peněz.


Produkt

Xiaomi MiBand4


Požadované řešení

Dodržování zákona - vrácení peněz pro marné uplynutí lhůty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2020 12:00, před 5 lety

Dle ustanovení § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, prodávající může řešit reklamaci výměnou zboží za nový kus. V takovém případě však musí jít o skutečně nové zboží, nikoliv již použité nebo např. repasované. Pokud tedy prodávající vyřídil reklamaci tím, že spotřebiteli dodal zboží, které nebylo nové, nebyla reklamace vyřízena správně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 15:21, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.