Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#43338Nesprávná výše vyúčtování služeb za 06/2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2020, před 5 lety

Libuše Šantorová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem již několik let Vaším zákazníkem (respektive zákazníkem UPC). Vždy jsem měla roční zvýhodněné období za cenu se slevou za služby. Jelikož jsem v květnu věděla, že mi toto období bude končit, volala jsem na Vaši infolinku a informovala jsem se, zda mi tato sleva bude poskytnuta i na další období. Bylo mi řečeno, že ano, a že platí další 1 rok. Pak mi ale přišlo vyúčtování za červen 2020, kde mi byla naúčtována plná cena. S tímto vyúčtování nesouhlasím a žádám o vydobropisování této částky a zaslání nového vyúčtování, které má být dle dohody.
Případně prosím o návrh jiného řešení.
Číslo smlouvy: 51507911, Libuše Šantorová


Produkt

Vyúčtována služba bez poskytnutí slevy


Požadované řešení

Dobropis k vyúčtování za 06/2020 nebo ponížení v další faktuře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2020 11:41, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2020 13:40, před 5 lety

Dobrý den, paní Šantorová,

rádi tuto situaci prověříme, a pokud to bude možné, slevu Vám obnovíme. Abychom se na to s Vámi mohli podívat, napište nám prosím na socialmediacz@vodafone.com a v e-mailu uveďte Vaše jméno a příjmení, číslo smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování), adresu, na které služby využíváte, a stručný popis situace. Děkujeme.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 12:01, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:37, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.