Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem již několik let Vaším zákazníkem (respektive zákazníkem UPC). Vždy jsem měla roční zvýhodněné období za cenu se slevou za služby. Jelikož jsem v květnu věděla, že mi toto období bude končit, volala jsem na Vaši infolinku a informovala jsem se, zda mi tato sleva bude poskytnuta i na další období. Bylo mi řečeno, že ano, a že platí další 1 rok. Pak mi ale přišlo vyúčtování za červen 2020, kde mi byla naúčtována plná cena. S tímto vyúčtování nesouhlasím a žádám o vydobropisování této částky a zaslání nového vyúčtování, které má být dle dohody.
Případně prosím o návrh jiného řešení.
Číslo smlouvy: 51507911, Libuše Šantorová
Vyúčtována služba bez poskytnutí slevy
Dobropis k vyúčtování za 06/2020 nebo ponížení v další faktuře.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Šantorová,
rádi tuto situaci prověříme, a pokud to bude možné, slevu Vám obnovíme. Abychom se na to s Vámi mohli podívat, napište nám prosím na socialmediacz@vodafone.com a v e-mailu uveďte Vaše jméno a příjmení, číslo smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování), adresu, na které služby využíváte, a stručný popis situace. Děkujeme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.