Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#43343Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2020, před 5 lety

Radim Balcar

Znění stížnosti

Dne 7.2.2020 jsem si rezervoval u výše uvedené firmy auto VW crosstouran. Vozidlo jsem převzal a zaplatil 21.2.2020. Po ujetí asi 1 000 km 12.3.2020 se vyskytla závada na eger ventilu a vozidlo bylo nepojízdné. Probíhala coronavirová krize, Jsem invalidní důchodce a vůz potřebuji a nemohl jsem čekat na otevření pobočky, kde jsem vůz koupil a dal jsem ho opravit sám, oprava 19 708,- Kč. Z reklamačního oddělení mi bylo sděleno, že je to vada, která vychází z předchozího užívání vozidla a nenesou za ní odpovědnost.Při tom je to jasná skrytá závada.


Produkt

VW crosstouran, RZ: 7AX 1938


Požadované řešení

Požaduji uhradit náklady na opravu ve výši 19 708,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2020 10:05, před 5 lety

K vyřízení reklamace je nutné, aby spotřebitel umožnil prodávajícímu posouzení vady. V daném případě je tedy nutné, aby spotřebitel v případě, kdy na vozidle reklamuje vadu, poskytnul součinnost takového charakteru, že přistaví vozidlo a umožní prodávajícímu důkladně vozidlo prohlédnout, vadu zhodnotit a určit nejlepší možný postup řešení, pokud se na vozidle skutečně vykytuje vada.

Jestliže reklamace neproběhla touto formou, potom nelze tvrdit, že bylo vozidlo reklamováno. Jiná situace by byla, kdyby prodávající odmítl dopředu vozidlo k reklamaci přijmout. Potom by porušil povinnost přijmout reklamaci, kterou mu stanovuje § 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2020 14:20, před 4 lety

Vážený pane Balcare,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Vzhledem k tomu, že (jak sám uvádíte) jste reklamaci uplatnil až po provedení opravy, nebylo možné závadu posoudit a reklamace tak byla zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.7.2020 17:27, před 4 lety


Radim Balcar

Dobrý den paní Míková AAA AUTO,
reklamaci jsem uplatnil v den projevení závady 12.3.2020 a to jak přes reklamační formulář na vašich webových stránkách, tak telefonicky. Následně mi bylo telefonicky sděleno, že musím počkat na otevření pobočky, kde se mnou reklamaci sepíše váš pracovník, v době cokrize nikdo nemohl vědět, kdy otevřete. Přitom prodej aut přes internet jste provozovali dál, to vám nevadilo.(auto vám prodáme, reklamace nepřijímáme). Jsem invalidní důchodce a auto potřebuji každodenně a proto jsem nemohl čekat a nechal auto opravit. Po opravě jsem předal fakturu za opravu na pobočce v Sokolově 10.5.2020. 18.5.2020 přišla poštou odpověď na reklamaci, že reklamaci neuznáváte z důvodu, že některé součástky mohou být u konce své životnosti (v příloze). (To znamená, že reklamace byla přijata k řešení). Motor a jeho součásti mají delší životnost než 180 tis. Km. Očekávám z vaší strany kladné řešení reklamace, jinak budu celou záležitost medializovat-chování vaší společnosti v době coronakrize k reklamacím a invalidním důchodcům-a následně ji předám svému právnímu zástupci.
S pozdravem
R. Balcar

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 10:25, před 4 lety

Z přiloženého protokolu vyplývá, přesně to, co uvádí spotřebitel, nikoliv že uplatnil reklamaci až po provedení opravy. Vzhledem ke specifické situaci, která probíhala v minulých měsících, a ke specifické situaci spotřebitele, bylo zvoleno možná ne zcela standardní řešení. To však nic nemění na tom, že i při koupi použité věci platí § 2161 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který uvádí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (tzv. "vyvratitelná domněnka vadnosti zboží"). Vada se přitom v tomto případě projevila necelý měsíc od převzetí věci.

Vzhledem k tomu, že v době provedení závady ji nebylo vzhledem k okolnostem možné s prodávajícím fyzicky řešit, ale spotřebitel vůz potřeboval k zajišťování základních potřeb (bez automobilu v době mimořádných opatření byl náročný i jen nákup běžných potravin), žádáme společnost o pochopení a vstřícný přístup.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2020 13:33, před 4 lety

Vážený pane Balcare,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2020 07:49, před 4 lety


Radim Balcar

Týden uběhl a AAA Auto se neozvalo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2020 12:13, před 4 lety

Vážený pane Balcare,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2020 03:11, před 4 lety


Radim Balcar

Dobrý den, je to již 14 dní a domluvené peníze ještě nedoraili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 10:32, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2020 12:19, před 4 lety

Vážený pane Balcare,
Vaši záležitost jsem znovu prověřila s kolegy z reklamačního oddělení a mám informaci, že peníze Vám již byly odeslány. Věřím, že je tak již vše vyřešeno.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.9.2020 18:28, před 4 lety


Radim Balcar

Hodnocení:

Komentář: Díky, peníze již dorazily. Tímto děkuji týmu Détestu za účinou pomoc, sám bych to nezvládl, ještě jednou velký dík. R. Balcar