Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží jsme objednali a zaplatili před více jak měsícem a dosud nebylo dodané, na tel dotaz se omlouvali že bylo vyprodáno a že právě naskladnili a že bude obratem dodáno a po dvou týdnech opět nic. už se tam nelze ani dovolat pouze hlasová schránka. . vypadá to na podvodné jednání - prostě zodějna!/!.
USB 32 GB, 2 ks
okamžité vrácení peněz, raději koupím jinde
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Od spotřebitele jsme ke stížnosti obdrželi následující vyjádření:
Dobrý den,
Po třech měsících byli předmětné disky dodány- celkem 3 ks a ani jeden nefunguje. Na reklamace není brán ohled. je to podvodná firma, vědomě okrádající zákazníky.