Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43357Zak. 1LG007

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2020, před 5 lety

Jakub Sieber

Znění stížnosti

Totální neochota řešit finalizaci naší objednávky.
Napobočce v Liberci stále jen slibují termíny. Na emaily neodpovídají.
Při osobní návštěve naslibovány hory doly - stále žádný výsledek.

Žádám odekvátní řešení objednávky.
Lituji, že jsem vůbec vlezl do liberecké pobočky.
Záloha zaplacena, už to je měsíc co na to všichni kašlou a já se musím doprošovat jednání.


Produkt

Kuchyňská linka 1LG007


Požadované řešení

Žádám stanovení termínu na doladění po zaměření.
Žádám odekvátní přístup k řešení objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 10:21, před 5 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Je-li prodávající v prodlení, vyzve ho spotřebitel, aby v dodatečné přiměřené lhůtě plnil (dodatečnou lhůtu lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě, má spotřebitelka nárok od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 22:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.