Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Totální neochota řešit finalizaci naší objednávky.
Napobočce v Liberci stále jen slibují termíny. Na emaily neodpovídají.
Při osobní návštěve naslibovány hory doly - stále žádný výsledek.
Žádám odekvátní řešení objednávky.
Lituji, že jsem vůbec vlezl do liberecké pobočky.
Záloha zaplacena, už to je měsíc co na to všichni kašlou a já se musím doprošovat jednání.
Kuchyňská linka 1LG007
Žádám stanovení termínu na doladění po zaměření.
Žádám odekvátní přístup k řešení objednávky.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Je-li prodávající v prodlení, vyzve ho spotřebitel, aby v dodatečné přiměřené lhůtě plnil (dodatečnou lhůtu lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě, má spotřebitelka nárok od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.