Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4336Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2014, před 10 lety

Prokop Maršík

Znění stížnosti

Dobrý den,

zákaznici jsme zasílali přepravcem PPL zboží (čokolády). Přepravce zásilku bez problému převzal. Zákaznice zásilku převzala, vybalila, výplň vyhodila a až poté zjistila, že čokoláda v zásilce byla zlomená. Přepravu jsme reklamovali a byla zamítnuta s tímto odůvodněním:

Vážený zákazníku,
velmi se omlouváme, ale na Vaší zásilce číslo: 80684553266 http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=80684553266
byla způsobena škoda: Poškození

Při řešení této nepříjemné události postupujeme podle obchodních podmínek PPL, které naleznete na http://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=8&art_id=20 V případě uplatnění nároku na náhradu vzniklé škody vám však reklamace nebude uznána z důvodu nedodržení obchodních podmínek - obsah zásilky nebyl dostatečně chráněn výplněmi proti poškození, příjemce zlikvidoval ještě před sepsáním výplně, z tohoto důvodu nebylo možné škodu řádně zdokumentovat.

Odpovědným depem PPL za řešení této škody je: odštěpný závod jižní Morava
V případě potřeby kontaktujte prosím pracovníky škod tohoto depa: reklamace.depo06@ppl.cz.

Ještě jednou se omlouváme a pevně věříme, že se podobná situace nebude opakovat.


Máme právo na uznání reklamace?


Děkujeme za brzkou odpověď


MVDr. Prokop Maršík


Produkt

PPL - Firemní balík


Požadované řešení

Žádáme nahrazení škody v plné výši a vrácení peněz za přepravné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 10:09, před 10 lety

Dopravce nahradí škodu vzniklou na zásilce v době od převzetí zásilky dopravcem do vydání zásilky příjemci. To neplatí, prokáže-li, že škodu nemohl odvrátit ani při vynaložení odborné péče.
Povinnosti k náhradě škody se dopravce zprostí, prokáže-li, že škodu způsobil desílatel, příjemce nebo vlastník zásilky nebo vada či přirozená povaha zásilky, včetně obvyklého úbytku.
Způsobí-li škodu vadný obal zásilky, dopravce se povinnosti k náhradě škody zprostí důkazem, že odesílatele na vadu při převzetí zásilky k přepravě upozornil; byl-li vydán nákladní nebo náložný list, musí v něm být vada obalu poznamenána. Neupozorní-li dopravce na vadný obal, zprostí se povinnosti k náhradě škody důkazem, že vadu nemohl při převzetí zásilky poznat. Dopravce tedy za škodu způsobenou vadným obalem odpovídá, pokud na tuto skutečnost neupozornil. Aby se zprostil odpovědnosti musel by prokázat, že vadu nemohl při převzetí zásilky poznat. K ujednáním omezujícím odpovědnost dopravce se nepřihlíží.
Vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o vztah mezi dvěma podnikateli, stížnost uzavíráme. Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení sporů vzniklých mezi spotřebitelem a podnikatelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.