Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24/4/2018 jsem se stal VIP členem The Casual Longe - k zaplacení členství došlo 25.4.2018 platební kartou (částka 2397 Kč). Členství jsem měl předplacené na 3 měsíce. Dne 25/6/2018 jsem dle VOP faxem se všemi náležitostmi zaslal výpověď služby (mohu doložit) - tedy 4 týdny před vypršením 3 měsíců členství. Vše mám zdokumentované. Ve dnech: 9/8/2018 mi neoprávněně bez autorizace strhli zcela nelogickou sumu sumu:397 Kč + 7/9/2018 podobně nelogickou sumu 500 Kč + 25/1/2020 (po delší přestávce) 2397 Kč + 25/4/2020 2397 Kč. Celkem mi tedy neoprávněně strhli z bankovního účtu tedy sumu 5 691 Kč. Dne 7/9/2018 jsem jim zaslal žádost o vysvětlení, na kterou nereagovali. Dne 11/5/2020 jsem jim opět zasílal mail, na který opět nereagovali. Dnes tedy opět dostali opakovaně na e-mail výpověď dle VOP.
Seznamka na netu
Mám tyto požadavky: 1. Aby mi vrátili částky neoprávněně inkasované z mé platební karty (dnes jsem ji pro jistotu zrušil) nebo aby doložili věrohodně, na základě čeho si peníze sebrali a zdůvodnili mi to. 2. Aby mě přestali vést jako člena, a aby odstranili můj profil a všechny mnou poskytnuté údaje, prostě veškeré záznamy z mého účtu, pochopitelně v souladu s GDPR. Nikdy v budoucnu nehodlám být členem a využívat jakkoli jejich služby.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.