Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43366Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2020, před 5 lety

Robert Klár

Znění stížnosti

Moje žena si objednala a předem zapaltila na Lidl e-shopu zboží, které jak je u Lidl zvykem bylo posláno ve více zásilkách. Nicméně jedna ze zásilek v hodnotě 500 Kč nám nebyla dodána. Když jsme se obrátili na Lidl (jakožto dodavatele, u kterého jsme za zboží zaplatili) bylo oznámeno, že podle PPL bylo dodáno a že to není jejich problém ať si kontaktujeme PPL. Už tady si nemyslím, že je na nás, abychom vyšetřovali, kde balíček je, ale pokusili jsme se. PPL nám oznámilo, že dle kurýra jsme psali sms, že má být doručeno do jiné ulice (což není pravda a překvapilo nás, že si paní pamatuje naprosto přesně co se stalo se zásilkou, kterou doručovala téměř před měsícem, ale samozřejmě nic není nemožné). Po té co jsme rozporovali, že ani podpis na formuláři není náš nám bylo sděleno, že předají naše číslo kurýrovi ať se s ním dohodneme. Popravdě nám už nejde ani tak o těch 500 Kč, ale o princip. Nikdy by mě nenapadlo, že se budu s někým takhle dohadovat, když jsem si jasně objednal produkt, který mi nebyl doručen. Za mě je plná zodpovědnost na straně eshopu a u společností jako je Lidl a PPL bych očekával naprosto jiný přístup k zákazníkovi.


Produkt

Jednalo se o dětské punčochy, žabky a pyžamo


Požadované řešení

Za nás by mělo dojít buď k znovu doručení produktu, pokud tedy vlastně ještě je v nabídce. Případně by mělo dojít k vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 09:23, před 5 lety

Za přepravu zboží na adresu určenou spotřebitelem odpovídá prodávající (viz § 2090 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2020 15:50, před 5 lety

Dobrý den, pane Kláre,

tato situace nás mrzí. Předáme Vaši stížnost odpovědným kolegům, aby se Vám ozvali a situaci dořešili ke spokojenosti obou stran.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.7.2020 09:34, před 5 lety


Robert Klár

Dobrý den. Děkuji za reakci. Jen nás stále nikdo nekontaktoval (tedy kromě e-mailu, který obsahoval stejnou informaci jako je tady) tak jsem se chtěl zeptat kdy tak máme očekávat, že budeme mít nějaké novinky týkající se tohoto případu. Díky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2020 14:13, před 5 lety

Dobrý den, pane Kláre,

opětovně jsme Váš případ zaurgovali. Za prodlevu se omlouváme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 10:31, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.8.2020 10:32, před 4 lety


Robert Klár

Hodnocení:

Komentář: Děkuji