Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V květnu r. 2020 jsem objednal 2 ks pouzder pro mobilní telefony. Do dnešního dne se nic nestalo. Již asi 3x mi přišla ta samá odpověď, která je jistě výsledkem automatu a to:
Dobrý den,
na základě Vašeho podnětu jsme prověřovali odeslání objednávky od výrobce, který nám
poskytl informaci, že objednávku odeslal bohužel se zpožděním. Zhruba do 5-10 pracovních dnů by mělo zboží dorazit do České republiky.
Následně zásilku převezme Česká pošta a bude Vám ji doručovat. Zboží byste měl obdržet nejpozději do 14 pracovních dnů.
Omlouváme se za zpoždění a prosíme Vás ještě o trpělivost, jelikož zboží je zatím stále na cestě.
Děkujeme.
S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne
Krytoland.cz
==
Tato zpráva mi přišla již skutečně 3x a podle ní bych měl již zboží mít. Na webu HEUREKA tady: https://obchody.heureka.cz/krytoland-cz/recenze/ jsou již desítky nespokojených lidí. Na facebooku běží podání hromadné žaloby.
Chci dodat neprodleně 2 ks pouzder, která jsem si objednal ( číslo objednávky: 51040856) anebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.