Společnost


Domax Group Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4337Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2014, před 10 lety

Jan Dobiáš

Znění stížnosti

Dobrý den,
6.9.2014 jsem u zmíněné společnosti objednával mobilní telefon Sony Xperia M způsob platby jsem volil platbu předem. Číslo objednávky: 16024061.
9.9. jsem převedl na účet peníze. Den nato jsem z osobních důvodů objednávku stornoval. 11.9. jsem volal na číslo uvedené na jejich www, kde mi pán sdělil, že zrušení objednávky si je vědom, ale že už "bohužel zboží odeslal", tudíž klasika "až mu ho pošlu zpět pošle on zpět peníze". Od té chvíle moje číslo nezvedá.
Od něj sem chtěl jediné, to jest podací číslo zásilky, a to mi měl zaslat na email. Jelikož číslo neposlal, žádal jsem znovu o vrácení peněz. 15.9. mi přišel email s tím že "Podací číslo Vám bude zasláno prostřednictvím sms na telefonní číslo uvedené v objednávce". Na to jsem reagoval tím, že se mi jeho jednání přestává líbit, a že kontaktuji ČOI což jsem udělal. Během minuty odpověď "Napsal jsem v emailu viz. níže, že se zásilka zpozdí a že, Vám přibalujeme jako kompenzaci od nás dárek"
Tudíž neodeslal nic, leda pěkně celou dobu lhal. Několikrát jsem žádal o vrácení peněz a místo toho mi dnes 16.9 přišlo od ČP podací číslo DR984504799C. Paní na poště mi sdělila, že zásilka byla opravdu přijata 16.9. před 16 hodinou. Tedy 6 dní po zrušení objednávku. Zboží samozřejmě nechám poslat zpět aniž bych ho přebral.
Na emaily už opět nereagují a na mobil už vůbec ne.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 08:32, před 10 lety

Dle zákona může spotřebitel odstoupit od smlouvy bez udání důvodu až po převzetí zboží. Osobní důvody nejsou právními důdody. Dříve může stornovat objednávku pouze za podmínek, na kterých se strany dohodly nebo v případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží, pokud uplyne i dodatečně stanovená lhůta daná prodejci ke splnění povinnosti dodat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 12:58, před 10 lety

Společnost Domax Group Services s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.