Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.6.2020 jsem odeslala své přítelkyni psaní s rychlou známkou(26,-Kč)do obce Panská Lhota - Brtnice a v pondělí 22.6.další .Do dnešního dne nebyl doručen ani jeden .Na její dotaz na poště v Brtnici ji bylo zděleno ,že do Panské Lhoty nedoručují ,to prý má na starosti pošta v Jihlavě. Pokud prý nebyly dopisy poslány doporučeně ,je prý možné ,že nebudou doručeny vůbec. Dělá si z nás pošta legraci ,nebo toto zákon dovoluje..... Jitka Melnická
Samozřejmě ,že si chci postěžovat a chci znát postup Pošty v takovýchto případech.Chci vědět jestli má vůbec význam "obtěžovat Poštu " posíláním jakýchkoli zásilek .
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.