Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Bohuzel jsem se jako mnoho jinych nechala napalit. Telefon Iphone SE (1. generace) prisel s rozdilnymi IMEI cisly na baleni a na samotnem telefonu, horni tlacitko uplne nesedelo do obalu. Uz z kraje tak bylo jasne, ze telefon neni originalni (ani kvalita baleni nebyla stejna, neobsahovalo samolepky, ktere Apple vzdy dava). Od zacatku zlobi ITouch, ale po 6 mesicich pouzivani prestalo horni tlaticko fungovat uplne, jeste o 14 dnu drive i kabel od nabijecky. Byl to darek synovi, proto jsme nereklamovali hned od zacatku, byl to vysneny darek. Nyni je ale pouzivani hodne obtizne.
Telefon jsme kupovali z webu "Mobil centurio", ale na fakture je uveden jako dodavatel System Centre s.r.o. Firma jako chameleon meni weby (Mobil Centurio, MountShopping a buh vi kolik dalsich) a dal klame spotrebitele. Kdyz ale vidim, ze nereaguji na reklamace, bojim se jim odeslat telefon.
Iphone SE 64GB
vymena kabelu, nefunkčního tlačítka
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit i z důvodu uvedeného v ust. § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví mají jako dozorové orgány na starosti úřady Celní správy. Na tyto úřady je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím následujících webových stránek: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.