Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, v unoru 2014 byl v partnerske prodejne T-mobile v Koline zakoupen telefon Samsung galaxy trend plus, ktery po 4 dnech po opusteni mesta byl bez signalu.Muselo dojit k restartu zarizeni, aby byl obnoven.Ostatni telefony na stejnem miste i se stejnym operatorem fungovaly bezchybne.Poprve pri reklamaci vymena anteny, dalsi tri reklamace se stejnym problemem neuznany, vada se pry neprojevila. Zadali jsme odstoupeni od smlouvy, vymenu telefonu ci vraceni penez, neuznano.
Nefunkcni telefon
Vymena telefonu, vraceni penez
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel uplatnil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud je v odůvodnění uvedeno, že se závada neprojevila, doporučujeme spotřebiteli, aby problém konzultoval se znalcem a nechal si vypracovat znalecký posudek. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Problém by také mohl být ve vadné SIM kartě (špatné přihlašování do sítě).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.