Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4338Samsung galaxy trend plus bez signalu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2014, před 10 lety

Kristýna Kuligová

Znění stížnosti

Dobry den, v unoru 2014 byl v partnerske prodejne T-mobile v Koline zakoupen telefon Samsung galaxy trend plus, ktery po 4 dnech po opusteni mesta byl bez signalu.Muselo dojit k restartu zarizeni, aby byl obnoven.Ostatni telefony na stejnem miste i se stejnym operatorem fungovaly bezchybne.Poprve pri reklamaci vymena anteny, dalsi tri reklamace se stejnym problemem neuznany, vada se pry neprojevila. Zadali jsme odstoupeni od smlouvy, vymenu telefonu ci vraceni penez, neuznano.


Produkt

Nefunkcni telefon


Požadované řešení

Vymena telefonu, vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 10:00, před 10 lety

Jestliže spotřebitel uplatnil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud je v odůvodnění uvedeno, že se závada neprojevila, doporučujeme spotřebiteli, aby problém konzultoval se znalcem a nechal si vypracovat znalecký posudek. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Problém by také mohl být ve vadné SIM kartě (špatné přihlašování do sítě).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 21:07, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.