Společnost


CIREN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43380Myčka Jachymovská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2020, před 5 lety

Natalia Lakshina

Znění stížnosti

22.6. kolem 14:00 jsme byli na samoobslužné automyčce v Karlových Varech na adrese Jáchymovská s autem náležícím společnosti BELANDR adv. Group s.r.o., registrační značka 4К3 8336. Po vhození mince 20 Kč automatický vysavač fungoval, stejně jako po vhození mince 10 Kč. Když jsem ale vhodil minci 50 Kč, vysavač se nezapl a peníze mi nebyly vráceny. Žádné varovné označení o tom, že se tato mince vhazovat nesmí, nikde nebylo. Opakované pokusy zavolat na tel. číslo, uvedené na cedulce, nebyly úspěšní. Přes datovou schránku požádal jsem provozovatele CIREN s.r.o. o zkontrolování situace a vrácení peněz za zaplacenou, ale neprovedenou službu. Dosud žádnou oficiální odpověď jsem nedostal. Jenom napsal mi v PM pan Müller, zeptal na bankovní spojení a slíbil, že peníze už mi odeslal na můj účet, což pravda není.


Požadované řešení

vrácení peněz za zaplacenou, ale neprovedenou službu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 16:14, před 4 lety

Ze zaslané stížnosti není zcela zřejmé, zda se jedná o spotřebitelský právní vztah, nebo o vztah mezi dvěma podnikateli. Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Následující odpověď platí pro situaci, kdy se jedná o spotřebitelský právní vztah, smlouva mezi dvěma podnikateli by na portálu nemohla být řešena.

Automat by měl být řádně opatřen informací, jaké mince do něj lze vhodit. Pokud spotřebitelka vhodila do automatu minci a služba jí nebyla poskytnuta, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti. V takovém případě je společnost povinna spotřebitelce částku vydat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 08:04, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.